Pages

Saturday, March 5, 2011

Been Bz..

hai..hai..hai..lama tak apdet blog..huhuh

i`ve been bz..uruskan macam2..ala2 cultural shock x abis2 lagi..
kejap2 audit..kejap2 planning pelunjuran utk sem2 depan..then dokumen tender..
pembangunan pensyarah pun nk kene pikio..
hal bdk2 pun aku kene amik tau jugak..walopun sepatutnya peranan tuh dah diagihkan
ok..ok..stop complaining..the readers already got the point ok..yeah..been bz..

Tp sebenor2nye..kalau hang pandai plan n manage..boleh je elakkan bz n kelam kabut tuh..
ok..utk sem ni..i`ll adapt je dulu...
dun think too much to change a lot of things..
i know that u have a lot of ideas to restructure the management..
But 1st thing first..so utk sem ni..just pk nak manage diri dulu je la..
tentang fakulti...nanti next sem ok..


Anis...
Tq about the things that u wrote about me..
But don`t believe everything that u read from here..heheh
Since hang ckp..u want to be like me..
Also hang ckp...zarin ni jenis org boleh bersuara di kala org lain membisu..(i think..the idea was from here rite?heheh)
Sometimes..people wrote for the things that they think that was happened or want it to be like that
heheh..i`m not saying that i lied about certain things in here or create stories based on imagination to make it interesting..
everything is coming from my mind and from my perception..
n aku tulis blog sbb nak bercerita dgn diri sendiri..sbb i need my own terapi minda..huhuh
yes..i think that i am an ambitious person n have a lot of ideas to change the world..n i can speak out my mind
But i also do know that some people think that...ala..dia ni ckp je lebih..buatnya takdela sgt..kelam kabut je lebih..huhuh
Sbb tu aku ckp jgn terlalu percaya everything that people wrote..heheh..
Different people with different judgement..
I have a lot of weaknesses inside me..
my husband knows me better..heheh..

Later on..i`ll post about my point of view of knowing our own weaknesses n self potential
tatau la bile..hahah..

1 comment:

blackmountain said...

ya sifu..marilah kita sama2 bermuzakarah..heheh..

don't worry, hang tetap sumber inspirasi.. :D