Pages

Tuesday, October 23, 2012

merdeka sekejap

Lama tak posting kan..
ada ke org kisah..hahahah..dah readers ko ada 4 org je..
aku tak kisah pun sape2 pun nak baca blog merepek aku ni..
janji jgn student aku...tu pasal la private kan blog ni...huhuhu..

pesal merdeka kejap...sejak 2-3 minggu ni..life macam tak menentu je..yelah, musim exam..pastu banyak paperwork nak kene siapkan..tak siap pun lagi ni...urusan2 ofis..n macam2 la..
2-3 arini asik stay up..dah bape kali dah buat keje kat ofis sampai ke subuh..hahaha..
ajak laki i teman..suh dia tido kat sini...
keje2 kat umah lagila tak terurus kan..lama tak masak betul2..kain banyak tak basuh (eh...bukan ke memang cik abg i je ke yg selalu basuh2 kain ni..huahua..)
kemas umah dia, sapu lantai dia..basuh kain dia..jemur kain pun dia..aku buat ape erk..
aku masak je tau..n basuh pinggan time aku masak2 kat dapo je..iron2 aku la..lipat2 aku la (mcm dah lama je tak lipat kain..heheh)..susun2 aku la..
menteri kewangan aku la...akaun umah n bisnes..tang berangan2 pun aku la...hahah...
maklumla cik abg i ni keje ptg..so siangnya banyak masa...
luv u FR...heheh...

subuh td baru siap marking, pg ni baru setel upload n validate..
so skang merdeka kejap...ptg ni tggu generate data..
mlm ni kompem dah dtg ofis sbb nak siapkan slide utk bentang result fakulti esok..
keje mlm n weekend ni adalah perkara bese dah..huhuhu...
lepas meeting esok..harapnya takde msalah sgt..then kita balik kg enjoy...huahua..
lps cuti raya..kita pulun ngadap dokumen tender lak sampai muntah..
pastu bengkel2 lain..
aku tau ramai yang tak puas hati kat belakang tu..sbb banyak beno bengkel yang aku suh buat masa cuti sem kami ni...ni baru bengkel wajib..belum bengkel sunat dan harus lagi..
time cuti...nak cuti puas2...nak release tension drp keje2 ofis..
time kuliah..sibuk kelas..takde masa nak fokus bengkel2 ni...abis tu..bila masa sesuai nak buat...
kekdahnya...nyelit2la yang mana boleh..kannnn...

okes, bos dah tepon suh hunting mereka yang belum upload markah...
maka...cargas..kene bertindak...

No comments: