Pages

Monday, January 17, 2011

Giler koser..

Sebagai menjawab komen anis...aku wat satu post terus..dedicated just for u..heheh
i believe..u r the only reader that i have for now..huhu

Ye..aku memang giler kose..heheh..
selalunya sbb keadaan memelukan aku jd gile kose..

Tentang bisnes...
pjg gak citer aku nak citer psl bisnes nih..
sbg rekod la jugak kan..semnetara masih ingat ni kan..huhuh
tp..utk post kali nih..cite simple2 je udah dulu..
FYI..FR jaga kedai..boring giler mamat tuh..
ater..nak amik pekerja belum mampu lg..
ade org mengeluh sbb tensen ngan keje yg bnyk..
tp fahamilah..kalau keje yg rilek giler pun rasa boring gila gak kan..huhuh
so kami try2 masuk psr mlm..seronok skit..n income pun much better..
aku temankan sbb kemah tuh kene ada 2 org nk bukaknya..
plus..bg sokongan moral n tlg2 dia nege la jugak..
tp..kami fokus ujung minggu je..hari bese duk kat kedai..
so income dtg dr dua sumber la..alhamdulillah..
from tenet belum begitu menjadik lg..aku pun bz nak update..
nak apdet blog bisnes pun kene ada strategi2 gak..nak amik gambo lg..nk susun2 lagi..
so..skrg try fb la plak..
tggu restock..baru tambah2 gambo..huhuh..
so..bisnes ni xdela ganggu sgt keje harianku..
blog bisnes saje pun dh  baper..hahah..mmg giler kose..
blog fakulti pun aku uruskan..sbb depa kat sini x reti..adala srg dua je yg tau..
so..aku gak yg wat kelas hands on psl blogging..hahah..mmg giler kose..

Tentang keje..
i can say that..aku jenis bnyk idea nk dikemukakan psl keje..
n kdg2 lantang bersuara gak..
nape jd camtu?
sbb keadaan memerlukan ok..
tataula nape..mgkin sbb suasana kat sini so mendamaikan..people pun jd so lemah lembut
just ikut je arahan...kalau xde arahan..semua senyap..huhuh..
so kalau dlm meeting pun semua senyap je..ko rasa boleh hidup x camtu..huhuh
oleh kerana aku ni bnyk sgt ckpnye..kejenye xdela bagus sgt..
maka..aku telah diminta utk replace my boss..
baru start je ni..so skang dah rasa aura2 stress nyer...adeih..padan muka aku..huhuh

 Kat umah..(yg ni bukan citer giler kose..heheh)
Aku masak ikut mood la jugak..masak utk berdua je..lauk pun sempoi2..
kami berdua ni ske makan nasik..n lauk kat kedai..dh boring..heheh..
kami jrg mkn kat kedai...
so..masak2 la jugak...selalu time wiken la..
kalau weekdays..bese balik keje tuh..aku rotate menu2 mi,kuetiau,bihun..cucur..nasi grg..
i xde anak lg..bolehla u..
ada anak sok sok..tataula masuk dapo ke x..heheh

No comments: