Pages

Thursday, January 20, 2011

keje..keje..keje

Arini wat kelas ganti..bg budak2 present..ada yg ok..ada yg less effort..hermm...
borak2 ngan member..sekali..eh..beli tepon sama la plak..heheh..
cari2 manual lab lama...sambil borak2..
kene buat spec baru la plak..ada org x jumpe cari spec lama..huuu...
mujo ada org boleh tlg buatkan...x larat dah den..

arini jumpe big boss..
inform psl..satgi aku kene approve kan cuti2 org..huhuh..
n suh setelkan stor pelupusan kimia tuh..takdenye aku nk tlg setelkan k..tggu PPS masuk keje..bg dia la plak..
eden tak larat dah..sbb smer mende dtg serentak..
kan bagus kalau aku dianggap org yg baru masuk keje..smer mende org tunjukkan..
takde maknanyala der..skang ko kene blajo cari2 sndiri..sebelum agih2kan keje kat anak2 buah..huhuhsem ni mmg miserable la skit..xpela..blaja drp kesilapan n pengalaman..

wiken ni kene dtg keje gak la kot..setelkan jugak list ni..
td dpt info baru..so..kene ejas balik la list tu..
list xde masalah beb..cume bila tambah list..kene tambah la spec dia..
jenuh plak aku nak mencari..kalau xnak urgent..xpela jugak..uhuh..

bdn rasa sengal2 je ni..mau demam kah..atau mau piyed..atau pregnant kah..miahahah..
ske benau bangan nk peknen ni...yela..dah 3 taun bangan..kucing aku pun dah baper batch dah klua...xpela..sabar jela menanti..i nak twins..heheh..ambitious saje...

semalam masak nasi laik simple2..

4 comments:

blackmountain said...

oit mak encik! aku nak resepi sayoq tu!! nak nak nak hahah

Mama Tuah Melaty said...

Kak Zarin, camne nak buat solok lada ek.. eh tu makanan org klantan ke ganu eh??

T_Chemineers said...

resipi sayoq?..arr..nanti aku free..aku taipkan..

solok lada i ada resipi..tp x penah buat..nanti zrn taruk ek..heheh

Kruzar said...

err..t chemineers tu i la ye..tula..bnyk sgt id..heheh