Pages

Wednesday, January 26, 2011

Masanya sudah bermula..

Aku rasa..bermula minggu ni..dah start kene pi meeting mcm2..
n sometimes rasa stuck in the between..
big boss ske push(which is bagus sebenarnya)
n yg bwh aku perlukan guidance..which aku pun x berapa pandai sgt lg ni...
setel psl 1 perkara ni..baru aku rasa macam bleh bernafas kembali..
still waiting for my PPS...bnyk mende yg aku nak mintak tlg..sbb tak pandai sgt la bab2 spec n tender ni..

Meeting2 yg aku attend baru ni dah getting serius..dah sentuh psl sentimen negara n politik..atutnyerrr...
next week midterm break utk bebudak..yes..aku pun ade break la jugak..
boleh aku siapkan manyk mende..
plus...nk kene balik kg gak nanti..plus..bajet dah lari ni..huhuh...

td pi risik2...ada kemungkinan kampus baru..lambat lagi kita nak masuk..
ok la tuh..sempatla aku nak plan macam2..
kami je yg akan pindah ke sana ok..so..ofkosla cuak..
mcm aku nak kene handle 1 kampus ok..huhuhuh...
sabar2..by that time..aku dah makin terer kot bab manage2 ni..

No comments: