Pages

Thursday, January 13, 2011

Newcomers

Assalamualaikum...

EH..eh...macam tulis email lak..heheh..lately..mmg asik tulis email je keje aku..

From the 2nd entry...lama gila nak tggu posting ke3 kan..heheh..xpela..aku dah jumpe cara utk login 1 user je tp bleh posting dlm blog2 lain sama..ater...blog bisnes pun ada..blog fakulti pun aku gak handle..heheh..so slalula conflict id...la ni dah tau caranya..

Harini nak citer...kami dah dpt 2 lect baru..sorang part time je..sorang pakej..yg part time tu dari industry la..senior engineer..agak2 macamana attitude seorang senior eng ek...huhuh..for me..he looked "berlagak skit la"...yela..maybe dia pandang kami ni mcm exposure kami to industry ni kan so rendah sgt...xpela..tuh baru first impression..harapnya dia dpt ajar student dgn baik..dgn pengalaman2 yg dia ada..yg sorang lg ok..maybe sbb dia bkn engineer kot..heheh..cuma dgn kehadiran depa berdua nih..setel skit problem kami tang jadual..

jadual pun aku gak yg handle..eh..brp bnyk jwtn aku ni ek...huhuh..sem ni merupakan transition phase bg aku n my bos..sbb i`m going to replace him..but guess what..no allowance ok..huhuh..cuma skop kerja dikurangkan..okla tuh..anggap je..i`m on training for leadership management..so la ni adala rasa2 macam kuli skit..akula kerani..akula ajk mcm2..xpela..dia nk train aku tuh...harapnye pengajaran aku x terganggu..n research pun ade progress kali ni..

No comments: