Pages

Thursday, January 13, 2011

Projek student

Kali ni ada 2 student projek..+ 1 student dipinjamkan..sbb lecturer baru belum sampai..
Tp dah sampai srg tu..bolehla pulang balik..huhuh
bila aku ckp kat bdk tuh nanti u jumpa ur own SV la yek..
tanak plak dia..nak terus duk bwh aku..huhuh..larat ke tidak tah aku nak pegang bnyk2...
yg peliknya student bwh SV lain pun tanye aku pehal..baik sgt ke aku nih ek..heheh..

Title kali ni :
1. Synthesis of HA from eggshell via precipitation : effect of temperature & crystallization
2. Eggshell as adsorbent
3. Eggshell membrane for wastewater treatment

Tu semua tajuk belum finalized pun lagi..ye kali ni kita main kulit telur je yek..dah puas main kulit telur..kita carik sampah lain lak..bak kata member..lepas ni..kita kaji biji durian ke..biji nangka ke..huhuh..apa2 biji pun boleh...huhuh..waaa..bnyk sampah utk di study..

No comments: