Pages

Wednesday, August 24, 2011

Mood nak raya yang tak seberapa

Arini belajar mende baru...
Belajar camana nak baca email ofis thru ipad..
Pi tanya tok guru..sekali dia pun pi call sifu dia..
Eh..ada latest method la nak baca email...
Straight to the point..takyah dok setting server bagai..heheh..
Yeay..dh bleh bc email di mana2..kalau ada banyak akaun email pun boleh lum sum sekali..baca sekali harung..i like..heheh..

And if u notice..bnyk btul spelling error dlm previous post..baru jumpa settingnya..heheh..slow btul la..yela..tak sempat nk explore habis2an lagi ipad ni..bercita2 nk explore betul2 n setkan tablet ni jd pengganti laptop..possible..tp bnyk mende ko kene study..

Back to the topic..kampus agak lengang sehari dua ni..kelas aku still ok lg la kot..attendance 3/4..kira ok la..ada yg ada 2 org je student dtg kelas..huhuh..lecturer pun dah ramai amik cuti...aku pun nasib baik silibus dah habis.lps raya nak fokus buat soalan je..silibus abis.kelas tetap ado..org lain mcm excited gile je nak raya..me n husband mcm bese je..bajunraya pun x beli..nasib baik mak gatal2 beli kain n jahitkan bj raya..tu pun tak harap sgt bleh siap sblm raya tu..huhuh..aku spt bese...selalu raya aku bantai je baju2 yang aku pakai pi keje..agak2..yang latest aku adalah..huhuh...sian laki aku..dpt bini yg x brp proper dlm urusan persiapan2 raya ni..huhuh..kuih raya beli je serba skit..tu pun tujuan nak makan2 sndiri bersama family..heheh..duit raya bebudak..dah prepare..oh ye..ada beli kasut baru utk keje..kira aka kasut raya la kan..

Org lain excited nak balik kg segera..aku lak mcm mls je nak balik awal..huhuh..siap plan ngan asben..nak pi bercuti sat kt KT b4 balik kuantan..heheh..bkn bercuti sgt pun..saje nak guna baucer hotel yg belum tertunai.dh dekat nk lupus dah..haiyo...sblm ni..wiken kan asik bz je...weekdays aku keje..weekend asben lak masih keje..lps raya ni pun bz gak nak pi merata..visit practical student la..conference la...kursus mcm2 la..

Honestly..aku lebih ske beraya di kg asben sbb meriah..abih rumah pi ziarah..kalau kt kuantan..family kitorang jenis ske duk umah n tggu org dtg..so..x jln2 sgt..adik badik mak aku siap order lagi raya nanti depa request nak makan apa..mak aku masak la..ape lagi..berduyunla dtg serang family by family..huhuh...umah asben lak..sedare mare...mmg kebanyakannya duk dekat2 je..makanya..kalau raya 3 hari pun x abis umah lagi nak pi...heheh..tp ofkosla..tetap juga nak beraya dgn family sendiri..ikut turn la kan.

Alhamdulillah..tahun ni beraya agak selesa skit dr segi kewangan..kami ada strategi kewangan yg baru..so..bleh la saving duit banyak skit..n belen duit utk bulanan pun lebih skit..soo..takdela sengkek je setiap ujung bulan..insyaallah...harap perancangan bisnes slps ni pun berjalan lancar..

Okla..selamat hari raya kepada yg membaca..maaf zahir dan batin..

Kalau rajin, i tulis lagi..

No comments: