Pages

Monday, August 22, 2011

Reminder for myself

Just nak ingatkan diri sendiri.
Ok kalau masuk meeting dgn org besau2..hang jwp straight to the point je...takyah explain pjg lebar..Pastu kalau den gar dia berleter ke hape ke..ko senyum n angguk je..walaupun apa yg dia ckp tu tak brp tepat..

Harini pestaim masuk meeting Perolehan..bila pengarah Tanya..ofkos aku jwb sejujur2nya..termasuk prob skrg n apa plan overcome that prob..it turns out..aku complicated kan the requirement of the question..patut kena jwb mcm kt court je..yes or no..huhuh..malu gak td bila staf2 lain terpaksa rephrase soalan pengarah...yang aku jwb smpai ke laut tuh buat apa..heheh...

N agak x puas hati skit dgn management...panggil meeting kul 9...so aku terpaksa kua kelas awal td..dahla ada bnyk mende nk kene diskas lg dgn student...alih2...aku org pertama yg dtg n dia ckp giliran ke9..hampeh tak...xpe.pengalaman..Akan dtg..taula flow dia cmn kan...n guess what.aku meeting 5 min je...n aku tarpaksa korbankan kelas aku utk meeting 5 min..

Nk marah2 pun tak guna. Terkilan tu adala..ok...I ll adjust myself to go with the flows..

No comments: