Pages

Sunday, May 13, 2012

Bila nak dpt umah?

Rasanya dah dekat 6 bulan urusan nak beli umah ni... X setel2 lg ok.. Umah tuh sebenarnya status leasehold(99 tahun) Bukan hak milik kekal.. So kalau kerajaan nak amik.. Dia boleh amik masa tuh.. Pedulik arrr.. Mgkin by that time.. Anak cucu aku dah jual.. Huhuh.. Walaupunbukan umah baru n bnyknak kene renovate kalau nak lawo la kan.. Tetap excited weii.. Umah oertama kami.. Buruk2 pun tetap milik sendiri.. Kami plan nak duduk je, tanak renovate apa.. Mebi nak cat je.. Tggu abis phd dulu la kot.. So.. Skrg ni justgatal2 wat susun atur dlm umah je.. Ni layout yg separa siap umah aku BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

blackmountain said...

aci dak aku ingat bila private kan blog maknanya kena tunggu tuan punya blog tu invite tiap kali dia post N3 baru? rupa2nya ble ja bukak blog hg nih..adehhh..

weh..dah beli rmh baru? bestnya..alhamdulillah..nak smbg phd lak tu..baguih2..nak pi mana nnt?

bila nak update blog lg? lps ni slalu la aku singgah cni dah tau takyah tunggu invite :D

Kruzar said...

Hehe..masuk je bebile..aku rasa sbb private..entry dah updated kat bloglist kat blog ko..huhuh..Aku mls gila nak blogging skg..tiap ari aku bc blog2 org...huhu

Umah yg aku ckp nak beli aritu..umah kg2 je..takpela, janji bleh duduk..

Phd tatau lg..sbb status jwtn aku belum tau lg..huhuh..tatau lg nak pi mana...oversi aku dgr cite bnyk beno pancarobanya..takuttt..lhuhuh