Pages

Wednesday, October 3, 2012

Fesyen aku skrg

Aku ni dah lama tak amik tau psl tudung ke... Mekap2 ke.. Aku mekap light2 kalau ade event je kot.. Pi keje pun malas nak tempek bedak.. Tapi akhir2 ni ramai beno yang ckp muke aku macam tak sihat je selalu.. Muka pucat...cakap jela muka tak siap.. Ahahah...so, aku dgn bersemangatnya merancang nak merubah imej..yg penting cik abg i suke sbb aku labuhkan tudung... Huhuh.. Wanna see my new image?

pesen belit2..







Ayu tak.. Ayu tak... Kasi can la i nak syok sendiri.. Hehehe

pesen tayang anak tudung..




aku rasa imej yang last ni jugak yg simple, kemas dan sederhana..normal..
boleh cover skit pipi yang tersembul2..heheh

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 comments:

Kruzar said...

yorla yorla

blackmountain said...

wah...suka! suka! aku takdak belit2 dah la ni..buat payah & lmbt ja nnt kena marah dgn Ahmad & anak2 (yg nenen ler tu hahah)...plg suka gambaq 1st heheh sbb aku kan suka kaler biru

Mama Tuah Melaty said...

ok apa kak zarin pakai shawl...cantekkk jerr org tengok..